Ostuabi

: E-R 09:00 - 17:30

info@karupoegpuhh.ee 56 261 262 Kauplused

Toote tagastamine ja tellimusest taganemine

Kui e-poest ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi või Ostja ei ole Kaubaga rahul, siis saab kauba meile tagastada või paluda see meil ümber vahetada. Ostjal on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kui soovite kasutada seadusest tulenevat 14-päevast taganemisõigust, siis tagastame tellimuse sooritamisel tasutud kõik summad peale taganemisavalduse kättesaamist 14 tööoäeva jooksul. Karupoeg Puhh OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui tellimus tagastatakse osaliselt, siis tagastame tellimisel tasutud postikulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvule. Kauba tagastab Ostja, teavitades sellest eelnevalt Müüjat. Kokkuleppel Müüjaga on võimalik kaupa tagastada Ostjale lähimasse Karupoeg Puhhi kauplusesse, kaupluste nimekiri on siin.

Tellimuse tühistamiseks või toote tagastamiseks saadab Ostja e-mailile info@karupoegpuhh.ee vastava AVALDUSE või lisab prinditud ja täidetud avalduse tagastatava toote juurde.

Tagastatud kauba pakend ei tohi olla mingil määral rikutud ning kaup ei tohi olla kasutatud. Rikutud pakendis või või kui toodet on kasutatud on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui Ostja soovib kaupa ümber vahetada, siis ümber vahetamisega seotud kulud kannab Karupoeg Puhh OÜ.

Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Karupoeg Puhh OÜ-st või kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Karupoeg Puhh OÜ-l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlaks tegemisele sõltumatu ekspert. Sõltumatu eksperdi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

E-poel on õigus e-poe vahendusel tehtud tellimusest sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud või kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga esimesel võimalusel ühendust ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

Toote tagastamise / vahetamise võimalused

1. Toote tagastamine kauplusesse - kui soovite e-poest tellitud kauba tagastada 14 päeva jooksul lähimasse Karupoeg Puhhi kauplusesse, siis andke sellest palun teada info@karupoegpuhh.ee. Kui soovite toodet kaupluses vahetada, on see võimalik vaid juhul, kui soovitud toode on antud kaupluses kohapeal olemas. Kui toodet kaupluses ei ole, postitame vahetus- või asendustoote peale seda, kui kauplus on teada andnud, et tagastatav toode on nendeni jõudnud ning kaup on müügieelses seisundis.

2. Toote tagastamine Itella Smartposti automaadi kaudu - kui saite paki kätte Itella Smartposti automaadist, on see võimalik 14 päeva jooksul sealt kaudu ka meile tagastada. Selleks võtke kindlasti ühendust meie klienditoega info@karupoegpuhh.ee, kes aktiveerib tagastuskoodi, mis saadetakse Teile SMS-iga. Kui tagastatav kaup on jõudnud Karupoeg Puhh OÜ-le või kui ostja on tõendanud, et on kauba teele pannud, kanname tellimuse sooritamisel makstud summa kogu ulatuses tagasi kolme tööpäeva jooksul. Kui soovite toodet vahetada, siis vahetustoote postitame peale seda, kui toode on jõudnud meile tagasi või kui ostja on tõendanud, et on toote tagasi saatnud.

3. Toote tagastamine Omniva kaudu - kui saite paki kätte Omniva pakiautomaadi kaudu, ei ole seda võimalik automaatselt tagastada. Selleks võtke kindlasti ühendust meie klienditoega info@karupoegpuhh.ee, kes saadab Teile uue pakisildi, mis tuleb välja printida ja korrektselt pakendatud saadetisele kleepida. Kui tagastatav kaup on jõudnud Karupoeg Puhh OÜ-le või kui ostja on tõendanud, et on toote teele pannud, kanname tellimuse sooritamisel makstud summa kogu ulatuses tagasi kolme tööpäeva jooksul või kui soovite toodet vahetada, siis vahetustoote postitame peale seda, kui toode on jõudnud meile tagasi eeldusel või kui ostja on tõendanud, et on toote tagasi saatnud.

4. Toote tagastamine DPD pakiautomaadi kaudu - kui saite paki kätte DPD pakiautomaadi kaudu, ei ole seda võimalik automaatselt tagastada. Selleks võtke kindlasti ühendust meie klienditoega info@karupoegpuhh.ee, kes saadab Teile uue pakisildi, mis tuleb välja printida ja korrektselt pakendatud saadetisele kleepida. Kui tagastatav kaup on jõudnud Karupoeg Puhh OÜ-le või kui ostja on tõendanud, et on toote teele pannud, kanname tellimuse sooritamisel makstud summa kogu ulatuses tagasi kolme tööpäeva jooksul või kui soovite toodet vahetada, siis vahetustoote postitame peale seda, kui toode on jõudnud meile tagasi või kui ostja on tõendanud, et on toote teele pannud.

5. Toote tagastamine kulleriga - suuremahuliste toodete tagastamisel on võimalik kasutada DPD kullerit. Selleks võtke kindlasti ühendust meie klienditoega, kes tellib järgmiseks päevaks kulleri. Kaup peab olema kindlasti Ostja poolt eelnevalt pakendatud kas originaalpakendisse või pakendatud selliselt, et kaup ei saaks transpordil vigastada.

Pretensioonide esitamine ja tellimuse tagastamine

Tarbijal on õigus pöörduda kauba puuduse ilmnemisel kaupleja poole kahe kuu jooksul. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Kui selgub, et kaubal on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ehk toode tagastada ja saada raha tagasi. Kokkuleppel tarbijaga võib summa hüvitada ka kinkekaartides.

Tootja ei vastuta:

a) ostja poolt rikutud toote halvenemise eest;

b) toote mittesihipärasest kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest;

c) toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest teatada e-mailile info@karupoegpuhh.ee või telefonile 56 261 262.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kannab Müüja.

Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordimaksuga Ostja pangakontole 3 tööpäeva jooksul.