Ostuabi

: E-R 09:00 - 17:30

info@karupoegpuhh.ee +372 56 261 262 Kauplused

Tingimused

karupoegpuhh.ee tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt.

karupoegpuhh.ee esindaja Karupoeg Puhh OÜ ja ostukliendi suhteid reguleerivad Karupoeg Puhh OÜ poolt koostatud üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.

Karupoeg Puhh OÜ koostatud tingimused:

1. Tellimistingimused

Tellimus vormistatakse karupoegpuhh.ee internetipoest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja karupoegpuhh.ee esindaja Karupoeg Puhh OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne Ostu-Müügilepingu sõlmimisega.

1.1 Tellimuse vormistamisel teeb Ostja tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest, kui Ostja vajutab lingile „Kinnita tellimus”. Tellimuse kinnitus saadetakse Ostja poolt märgitud e-mailile. Ostja soovi korral edastab Müüja tellimuse arve Ostja e-mailile või e-arvete keskkonda.

Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuskirja õigsuse ees.

Kui Ostja soovib maksetähtajaga arvet ettevõttele, siis palume Ostjal saata ostusoov e-mailile info@karupoegpuhh.ee või helistada telefonil 56 261 262. Tellimus väljastatakse peale arve täielikku tasumist. Kui Ostja soovib kaupa kätte saada enne maksetähtaja saabumist, on vaja esitada garantiikiri arve tasumise kohta.

1.2 Tellimuse jõustumine

Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Karupoeg Puhh OÜ arvelduskontole.

2. Hind

Karupoeg Puhh OÜ e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu.

Kui Ostja sooritab ostu, mille summa jääb alla 29€, lisandub hinnale transporditasu 2,50€ nii DPD kulleri, DPD Pickup'i, DPD automaadi, Omniva ja Itella SmartPosti valikute puhul.

Kui Ostja sooritab ostu, mille toodete hind on üle 29€, toimetatakse kaup Ostja poolt märgitud aadressile tasuta.

3. Toodete eest tasumine

Vormistatud tellimuse eest on võimalik tasuda ostukorvis olevate pangalinkide kaudu. Samuti on võimalik Ostjal vormistada Liisi järelmaksuleping

Kui Ostjal ei ole võimalik toodete eest tasuda pangalingi kaudu, siis saab ostukorvis valida Arvega tasumine, misjärel saadetakse tellimuse andmed koos vajalike rekvisiitidega Ostja e-mailile. Ostja tasub toodete eest vastavalt Karupoeg Puhh OÜ poolt edastatud arvele. Karupoeg Puhh OÜ jätab endale õiguse tellimus ja arve tühistada, kui Ostja ei ole tasunud arvet hiljemalt arvel märgitud tasumiskuupäevaks.

Toodete eest tasub Ostja Karupoeg Puhh OÜ arveldusarvele arvel märgitud panka.

4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

Orienteeruvalt on kauba kohaletoimetamise aeg 1-21 päeva. Tarneaeg oleneb sellest, kas toode on laos olemas või mitte. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde. Laos oleva kauba tarneaeg on 1-3 päeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2.

DPD kullerteenuse puhul saadame tellitud kauba kulleriga teele üldjuhul samal tööpäeval, kui ülekanne tellitud kauba eest laekub meie arveldusarvele tööpäeval enne kella 13:00. Ostjani jõuab pakk järgmisel tööpäeval. Tellimuse esitamisel laupäeval või pühapäeval, saadame kauba teele esmaspäeval ja kliendini jõuab kaup teisipäeval. DPD teavitab Ostjat kulleri saabumise ajavahemikust SMS-i teel ning kuller toimetab pakid kohale tööpäeviti ajavahemikul 9.00-20.00.

DPD Eesti saadab Teile SMS-sõnumi, kus Teid teavitatakse paki saabumisest ja kus on kirjas paki number. Teil on võimalus muuta paki kättetoimetamise päeva või aadressi vastates saadetud sõnumile või DPD iseteeninduskeskkonnas www.dpdpakk.eu ning telefonil 6130012. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja.

Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal saadetise pakend üle kontrollida. Kui pakend on transpordi käigus vigastatud, tuuakse see tagasi ja asendatakse uue, terve pakendi ja rikkumata tootega.

DPD Pickupi, Itella SmartPOSTi ja Omniva vahendusel tellitud kaup toimetatakse Ostja poolt valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul.

Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Ostjale SMS-teade paki saabumise kohta koos pakiautomaadi uksekoodiga. Uksekoodi sisestamisel pakiautomaadi arvutisse avaneb pakki sisaldava kapi uks. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest.

Ostja võib kaubale järele tulla ka ise. Tellitud kaupa on võimalik kätte saada Karupoeg Puhhi kauplus-laost aadressil Salve 2a, Tallinn. Kui tellimus on komplekteeritud ning Ostja võib järgi tulla, saadetakse vastav teade Ostja e-mailile.

5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine

Ostjal on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastab Ostja, teavitades sellest eelnevalt Müüjat. Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingil määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada.

Tellimuse tühistamiseks saadab Ostja e-mailile info@karupoegpuhh.ee vastava avalduse

Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Karupoeg Puhh OÜ-st ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Karupoeg Puhh OÜ-l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlaks tegemisele sõltumatu ekspert. Sõltumatu eksperdi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

E-poel on õigus e-poe vahendusel tehtud tellimusest sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud või kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga esimesel võimalusel ühendust ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

6. Pretensioonide esitamine ja tellimuse tagastamine

Tarbijal on õigus pöörduda kauba puuduse ilmnemisel kaupleja poole kahe aasta jooksul pärast ostu sooritamist. Kui selgub, et kaubal on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ehk toode tagastada ja saada raha tagasi. Kokkuleppel tarbijaga võib summa hüvitada ka kinkekaartides.

Tootja ei vastuta:

a) ostja poolt rikutud toote halvenemise eest;

b) toote mittesihipärasest kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest;

c) toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest teatada e-mailile info@karupoegpuhh.ee või telefonile 56 261 262.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja.

Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordimaksuga Ostja pangakontole 3 tööpäeva jooksul.

Avastades toote mittevastavuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid.

Müüja ei avalda Ostja andmeid mitte ühelegi teisele isikule ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

8. Muud tingimused

Lisaks Karupoeg Puhh OÜ koostatud tingimustele kaitseb mõlemaid osapooli, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused. Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet.

Karupoeg Puhh OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel.

Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.